המבחן המשותף

עוד מבחן.

לפעמים אנחנו מתוסכלים משיטת המדידה,ומרגישים שהמבחנים לא עוזרים ללמידה ולהתפתחות אמיתית של התלמידים. מורה מתוסכל אחד ניסה פתרון חדש ומרתק: מבחן קבוצתי. כדאי מאוד לקרוא!

והכל בעברית…. 🙂

המבחן המשותף.

cooperation, philipp

  1. יעל

    ביצעתי את המבחן המשותף בכיתתי, כיתה ט' מבחן בביולוגיה. הכיתה עברה תהליך מדהים!!! מומליץ ביותר!

  2. אורלי מלמד

    רעיון מקסים. מציעה לך איך לשפר אותו לפי עקרונות חכמת ההמונים של סורוביצקי – בשלב ראשון כל ילד יפתור את המבחן כפי יכולתו לבד. כל צוות תלמידים יבדוק את כל התשובות שניתנו לשאלה מסויימת ויפיק לקחים לגבי התשובה הנפוצה מול התשובה הנכונה לאותה שאלה(אם יש דבר כזה), יזהה מהן השגיאות הנפוצות וממה הן נבעו. כל צוות יציג את מסקנותיו במליאת כיתה. באופן זה – תנוטרל ההטיה של חשיבה קבוצתית, תנוטרל ההשתלטות של יחידים על הקבוצה וההתבטלות של החלשים, יימנע אובדן מוטיבציה של התלמידים החזקים להשקיע בלמידה, יגדל העניין, התלמידים יהפכו למורים ובכך יהיו לאין שיעור תלמידים יותר טובים. התהליך כולו ייקח להערכתי שני שיעורים.

  3. אורלי מלמד

    בשמחה. אשמח לשמוע איך היה. בהצלחה.

מה אתם אומרים?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s